Takaisin

Ota yhteyttä

Käytä tätä lomaketta saadaksesi vastauksen kysymyksiisi mahdollisimman pian.

Mitä asiasi koskee*:

  • Yleisiä kysymyksiä ja vastauksia tuotteiden palauttamisesta:
     
    Ennen kuin lähetät sähköpostia, niin katso toki, jos näistä yleisistä kysymyksistä ja vastauksista löytyisi vastaus kysymykseesi.
    Miten palautan tuotteen?
    Sinulla on aina 30 päivän oikeus tuotteiden palautukseen.
    Ilmoita meille asiakaspalveluun (info@alphageek.fi) vain, että haluat palauttaa tuotteen ja kerro samalla tilausnumerosi. Lähetämme sinulle vastauksen yhteydessä palautustositteen. Sinun tarvitsee ainoastaan liittää palautustosite pakettiin ja lähettää paketti takaisin meille samasta paikasta mistä hait paketin.
    Pakkaathan tuotteet hyvin, sillä edellytämme, että ne ovat alkuperäisessä kunnossa saapuessaan takaisin meille. Tämä koskee myös mahdollisia pakkauksia.
    Kun palautuksesi on vastaanotettu ja hyväksytty, hyvitämme summan laskussasi tai maksamme sen takaisin kortillesi. Tämä vie normaalisti noin 2 viikkoa.
    Onko tuotteilla palautusoikeutta?
    Tottakai, tarjoamme tuotteillemme 30 päivän palautusoikeuden! Palautusoikeus ei koske makeisia. Joululahjojen osalta palautusoikeus on vieläkin pidennetty, eli kaikilla marras- ja joulukuun aikana tilatuilla joululahjoilla on palautusoikeus seuraavan tammikuun loppuun saakka.
    Voinko palauttaa ostokseni?
    Kyllä voit, sinulla on Suomen lain mukaan 14 päivän palautusoikeus etäkaupassa. Se on mielestämme kuitenkin liian lyhyt aika ja sen sijaan myönnämme sinulle 30 päivän palautusoikeuden.

    Palautusoikeus koskee vahingoittumattomia ja käyttämättömiä tuotteita. Tuotteet tulee palauttaa alkuperäispakkauksessaan. Mikäli tuote on sellainen, että sitä on kokeiltava ostopäätöksen muodostamiseksi, sinulla on oikeus avata pakkaus ja kokeilla tuotetta. Huomioithan, että käyttäminen on eri asia kuin kokeileminen.
    Voiko tuotteen vaihtaa toiseen?
    Jos olet ostanut vaatteen, esimerkiksi t-paidan, voi olla vaikeaa arvioida oikeaa kokoa.

    Kun lähetät meille viestin, jossa on tilaajanumerosi sekä koko, johon haluaisit vaihtaa, voimme selvittää, onko kyseistä kokoa varastossa. Sitten varaamme tuotteen sinulle. Lähetä väärän kokoinen tuote takaisin meille ja me lähetämme uuden tuotteen sinulle.

    Helppoa eikö vain?
  • Yleisiä kysymyksiä ja vastauksia reklamaatioon liittyen:
     
    Ennen kuin lähetät mailia, niin katso toki, jos näistä yleisistä kysymyksistä ja vastauksista löytyisi jo vastaus kysymykseesi.
    Tilaamani tuote oli rikki tai ei ollut sellainen kuin luvattiin. Mitä voin tehdä?
    Olemme pahoillamme, jos tuote ei ole vastannut odotuksiasi. Lähetä meille viesti ja kuvaile mikä on vialla ja me ratkaisemme kyllä asian. Ethän kuitenkaan lähetä tuotetta takaisin ilman, että olet ensiksi ottanut yhteyttä meihin ja olet saanut tiedon mahdollisen palautuksen hyväksymisestä.
    LEGO-tuotteestani puuttuu osia. Mitä voin tehdä?
    Puuttuuko vähemmän kuin 15 osaa?

    Soita suoraan LEGOn asiakaspalveluun, Puhelin: 00800 5346 5555. He lähettävät puuttuvat osat ilmaiseksi suoraan kotiisi. He ovat asiantuntijoita ja voivat antaa jopa rakennusohjeita ja kuvauksia/selityksiä. LEGOn asiakaspalvelu on avoinna arkisin 10-17 välisenä aikana.

    Puuttuuko enemmän osia? Lähetä meille sähköpostia ja me ratkaisemme asian!
  • Yleisiä kysymyksiä ja vastauksia markkinointi- ja sponsorointiyhteistyöstä:
     
    Ennen kuin lähetät mailia, niin katso toki, jos näistä yleisistä kysymyksistä ja vastauksista löytyisi jo vastaus kysymykseesi.
    Voitteko sponsoroida blogiani tai kilpailuani?
    Yleensä emme voi, mutta vastaamme kaikkiin tiedusteluihin, joten jos sinulla on hyvä lukijamäärä, josta voisimme olla kiinnostuneita, ota meihin yhteyttä ja harkitsemme toki asiaa.
    Haluatteko mainostaa nettisivuillamme, tv:ssä tai lehdessä?
    Vain jos se on ilmaista. Me emme osta yleensä mitään mainostilaa mistään mediasta ja jos haluamme mainostaa, otamme aina itse ensin yhteyttä.
  • Yleisiä kysymyksiä ja vastauksia tuotteista
    Ennen kuin lähetät sähköpostia, niin katso toki, jos näistä yleisistä kysymyksistä ja vastauksista löytyisi vastaus kysymykseesi.
    Minulla on kysymyksiä tuotteesta. Mitä voin tehdä? 

    Tuotteiden sivuilla on jo valmiiksi paljon tietoa. Kannattaa ensin mennä tuotteen sivulle ja lukea teksti, joka on ostotiedot kohdan alla.

    Tuotesivulta löytyy myös useimmiten kommentteja ja kysymyksiä muilta asiakkailta, jotka ovat esittäneet kysymyksiä, ja joihin olemme jo vastanneet. Joskus kysymykseen voi olla jo vastattu asiakaspalvelustamme ja silloin voit nähdä sen tuotteen sivulla otsikon kommentteja alapuolella. 

    Jos et löydä tietoa tuotteen sivuilta voit aina soittaa tai lähettää sähköpostia meille. Lähetä kysymykset mieluiten sähköpostilla osoitteeseen info@alphageek.fi. Me vastaamme aina nopeasti!

    Onko tuotetta varastossa?

    Kaikkia tuotteita, joita voi tilata sivuiltamme, löytyy myös varastosta. 

    Jos tuotetta ei ole varastossa, näkyy se sivulla selvästi ja silloin sitä ei voi tilata. 

    Kuinka monta kappaletta tuotetta on jäljellä?

    Selvittääksesi kuinka monta kappaletta meillä on jäljellä tiettyä tuotetta, voit testata asiaa tilaamalla suhteettoman monta kappaletta ja painaa ”osta”. Älä ole huolissasi, et osta niitä oikeasti tässä vaiheessa.

    Esimerkiksi voit laittaa 1000000 kappaletta jotakin tuotetta koriisi ja jos meillä ei ole niin montaa kappaletta, ilmoittaa palvelin asiasta seuraavalla tekstillä: 

    ”Meillä ei valitettavasti ole näin montaa tuotetta varastossa. Yritä pienemmällä määrällä. Meillä on juuri nyt XX kappaletta tuotetta varastossa.”

    XX on tuotteen kappalemäärä varastossa juuri nyt. Fiksua eikö?

    Voitteko ottaa minuun yhteyttä, kun tuotetta saapuu varastoon?

    Kyllä vain, ilman muuta!

    Jos tuote on loppu varastosta, löytyy tuotteen sivulta pieni lomake, johon voit kirjoittaa nimesi ja sähköpostiosoitteesi. 

    Heti kun saamme tuotetta varastoon, lähetämme sinulle tiedon sähköpostilla.

    Voitteko hankkia valikoimaanne toivomani tuotteen?

    Kuuntelemme aina asiakkaittemme mielipiteitä ja toiveita.

    Monet tuotteistamme olemme ottaneet myyntiin heti sen jälkeen, kun asiakas on vinkannut niistä meille, joten älä epäröi jos sinulla on idea – lähetä sähköpostia meille!

    Tuotan tai jälleenmyyn kivaa tuotetta. Haluatteko sisäänostaa sitä?

    Se on mahdollista. Lähetä meille sähköpostia, josta löytyvät kaikki hintatiedot ja kaikki muut asiat, jotka meidän mielestäsi tulisi tietää. Muistathan, että sisään ostamme tuotteita, jotka ovat hauskoja ja ainutlaatuisia.

    Tässä on hyvä tarkistuslista asioista, jotka haluaisimme tietää, kun lähetät meille viestiä:

    - Kuvaile tuotetta kuvin ja tekstein. Mikä tekee siitä hyvän?

    - Onko tuote hauska? Muutoin emme voi myydä sitä.

    - Onko sinulla liitteenä hintatiedot tuotteesta?

    Tuotetta ei ole varastossa - koska saatte sitä lisää?
    Jos meillä on tilaus tavarantoimittajalle tuotteesta, kun tuote on tilapäisesti loppu, kerromme siitä aina. 

    Voit nähdä esimerkiksi tällaisen ilmoituksen:

    “Loppunut varastosta. Arvioimme, että tuotetta tulee lisää varastoomme 2012-04-16. Yleensä tämän toimittajan tuotteita saamme varastoomme noin 12 päivässä. Tuote on tilattu toimittajalta 2012-04-04.”

    Jos tällaista tietoa ei ole tuotteesta, se tarkoittaa sitä, että me emme ole saaneet tilattua tuotetta lisää tai että toimittaja ei voinut taata, milloin tuote saapuu varastoon.

    Useimmiten emme voi vastata kysymyksiin toimitusajasta tällaisessa tapauksessa. Helpointa on, että merkitset sinua kiinnostavan tuotteen kyseisen tuotteen sivulta, jolloin saat sähköpostia heti, kun tuotetta on taas varastossa.
    Ovatko tuotteenne alkuperäisiä?
    Kyllä ovat, myymme vain lisensoituja alkuperäistuotteita, jotka saapuvat suoraan tuotemerkin haltijalta. 

    Kun ostat Nintendon, Pac Manin tai muita tuotteita voit olla varma, että ne ovat alkuperäisiä ja oikeita.
    Voitteko antaa alennusta tuotteesta, jonka olen ostamassa?
    Ikävä kyllä emme, sillä hintamme ovat jo edullisia ja kilpailukykyisiä, ja meillä on oltava myös voittomarginaali, jotta voimme maksaa työntekijöillemme palkkaa. 

    Jos asiakas ostaa suuren määrän tiettyä tuotetta, on siinä tapauksessa mahdollista saada edullisempi hinta. Tilauksen tulisi olla vähintään 1000 euroa, ilman arvonlisäveroa per tuote.
    Voinko saada tuotteen toimittajan tai valmistajan yhteystiedot?

    Joskus asiakas ei halua käyttää välikäsiä ostaessaan suurella volyymilla tuotetta ja sen me ymmärrämme. 

    Käytämme kuitenkin paljon aikaa löytääksemme toimittajia ja hauskoja tuotteita ja ollaksemme ensimmäisinä niiden kanssa Suomessa ja usein myös Pohjoismaissa. 

    Jos haluat saada jonkun toimittajamme yhteystiedot, kieltäydymme siitä periaatteessa aina. Syynä ei ole se, että haluaisimme olla ilkeitä tai salailla asioita, vaan on suunnattoman helppoa löytää valmistajamme ja tavarantoimittajamme, jos vain jaksaa nähdä vähän vaivaa. Joten ajattele sitä vaikka niin, että se on tapamme auttaa sinua tulemaan paremmaksi sisäänostajaksi. 

    Tässä on helppo ohje, kuinka löydät tietyn tuotteen toimittajan tai valmistajan.

    1. Helpointa on tarkistaa tuotekuvasta ja katsoa kuvasta valmistaja. 

    2. Toiseksi helpointa (mutta kalliimpaa) on ostaa yksi kappale tuotetta ja tarkistaa tuoteselosteesta valmistaja.

    3. Voit tehdä kuva- tai tekstihaun Googlesta englannin-, ruotsin- tai suomenkielisellä nimellä ja etsiä listan toimittajista. Se toimii usein paremmin.

    4. Voit käydä suurilla tuotemessuilla. HKTDC Hong Kongissa, Formex Tukholmassa, New York Gift Fair ja niin edelleen.

    Onnea matkaan!

  • Yleisiä kysymyksiä ja vastauksia yritystarjouksista ja volyymiostoista:
     
    Ennen kuin lähetät mailia, niin katso toki, jos näistä yleisistä kysymyksistä ja vastauksista löytyisi jo vastaus kysymykseesi.
    Voinko toimia jälleenmyyjänänne?

    Kyllä voit. Olemme myös jakelijoita tuotteille, joita myymme runsaasti nettikauppamme kautta. Löydät nettikaupastamme jälleenmyyjät osoitteesta www.retevo.se. 
    Huomioi, että kaikkia tuotteitamme ei löydy Retevo.se:stä. Jos haluat ostaa jotain tuotetta suuren määrän, voit lähettää meille sähköpostilla tarjouspyynnön.

    Voinko saada paljousalennusta?

    Haluatko ostaa monta kappaletta jotakin tuotetta yrityksellesi tai työntekijöillesi esimerkiksi joululahjaksi?
    - Ilman muuta selvitämme asian. Ota yhteyttä meihin ja kerro seuraavat tiedot:
    - Minkä tai mitkä tuotteet haluat ostaa.
    - Kuinka monta mitäkin tuotetta haluat ostaa.
    - Milloin viimeistään tarvitset tuotteet.
    Palaamme asiaan muutaman tunnin kuluessa tarjouksen kera.

    Voitteko lähettää näytekappaleen tuotteesta?

    Ikävä kyllä meillä ei ole mahdollisuutta tehdä sitä. 
    Siksi on helpointa, jos tilaat tuotteet nettisivujemme kautta. Kun lähetät myöhemmin isomman tilauksen, voimme hyvittää näytekappaleesta aiheutuneet kulut lopullisessa laskussa.

  • Yleisiä kysymyksiä ja vastauksia toimituksesta
     
    Ennen kuin lähetät mailia, niin katso toki, jos näistä yleisistä kysymyksistä ja vastauksista löytyisi jo vastaus kysymykseesi.
    En ole saanut tilaustani vielä. Mitä on tapahtunut?
    Jos olet tehnyt tilauksen arkipäivänä ennen klo 14.00, lähetämme tuotteesi yleensä varastoltamme samana päivänä.

    ETSI SEURANTAKOODI

    Tilauksemme toimittaa Posti. Kun tilaus lähtee varastostamme, saat aina sähköpostilla lähetysnumeron ja tilauksen seurantalinkin. Kun tilauksesi on noudettavissa Postin noutopisteestä, saat siitä ilmoituksen tekstiviestillä. Toimitamme tuotteet 2-4 arkipäivän kuluessa.

    ETKÖ OLE SAANUT TEKSTIVIESTI-ILMOITUSTA?

    Jos puhelinnumerosi puuttuu tilauksesta, lähetetään tieto paketistasi tavallisella kirjeellä. Huomioi, että ilmoitus tulee postilaatikkoosi, ja se on pieni lappu, joka on kooltaan kolmannes A4-sivusta. Oletko vahingossa heittänyt saapumisilmoituksen pois? Lähetämme muistutusilmoituksen noin 7 päivän sisällä.

    OLETKO ILMOITTANUT OIKEAN OSOITTEEN?

    Oletko muuttanut hiljattain ja et ole ehtinyt vielä päivittää uutta osoitettasi.

    Varmista, että osoitteenmuutos on tehty.

    Tämä ei ole ongelma – lähetä meille sähköpostia ja me autamme sinua!

    Kuinka pitkä on toimitusaika?
    Tilaukset, jotka tehdään ennen klo 14.00, lähetetään yleensä samana päivänä ja lähetys saapuu sinulle noin 2-4 arkipäivän päästä.
    Kuinka paljon toimituskulut ovat?
    Toimituskulut ovat aina 4,90 €, ostitpa mitä tahansa tuotteitamme.
    Minun on saatava tuote tiettyyn päivään mennessä. Mitä voin tehdä?

    Me toimitamme tuotteet yleensä 2-4 arkipäivässä, mutta jos olet epävarma ja haluat tietää pystymmekö toimittamaan ennen tiettyä päivämäärää, voit lähettää meille sähköpostia ja kerromme sinulle vastauksen.

    Jotta saisit tuotteen niin nopeasti kuin mahdollista, sinun kannattaa aina ilmoittaa tilauksen yhteydessä puhelinnumerosi, jotta saat saapumisilmoituksen tekstiviestillä heti lähetyksen saavuttua. Tällä tavoin säästetään yksi päivä toimitusajassa, koska kirjeen toimittaminen vie lisäpäivän.

    On myös hyvä idea seurata paketin kulkua lähetysseurannan kautta. Saat linkin lähetysseurantaan sähköpostina, kun olet ensin jättänyt tilauksesi. Siten voit nähdä, kuinka kuljetus liikkuu suunnitelmien mukaan ja jopa sen milloin se saapuu paikkakunnallesi.

    Kun tilauksesi on saapunut, voit noutaa sen näyttämällä lähetysnumeroa ja henkilötodistustasi.

    Voinko hakea tuotteet teiltä ja säästää siten toimituskulut?
    Valitettavasti meillä ei ole tuotteiden noutopistettä Suomessa.
    Onko teillä myymälää?
    Ikävä kyllä ei, myymme tuotteitamme vain verkkokaupan kautta. Siten voimme tarjota asiakkaillemme mahdollisimman kilpailukykyiset hinnat.

    Toimitatteko muihinkin maihin kuin vain Suomeen?
    Kyllä toimitamme! Toimitamme tuotteet myös Ruotsiin, Tanskaan ja Norjaan. Näihin maihin voit tehdä tilaukset maiden omilta sivuilta (Tanska: www.alphageek.dk, Norja: www.alphageek.no ja Ruotsi: www.roligaprylar.se)
    Voitteko järjestää lahjapaketoinnin tuotteilleni?

    Ikävä kyllä emme. Valmiiksi paketoidut paketit on vaikea saada ehjänä perille. Voisimme paketoida tuotteen ruskealla voimapaperilla, mutta se saattaa olla ruma eikä siten miellytä lahjan saajaa.

    On siis parempi, että paketoit itse tuotteet ja teet siitä sellaisen, josta vastaanottaja pitää. Siksi myymme hauskoja lahjapapereita ja voit ostaa ne helposti meiltä.

  • Yleisiä kysymyksiä maksamisesta
     
    Ennen kuin lähetät sähköpostia, niin katso toki, jos näistä yleisistä kysymyksistä ja vastauksista löytyisi vastaus kysymykseesi.
    Kuinka voin maksaa?

    Voit valita seuraavista maksutavoista:
    - Luottokortti (VISA, VISA Electron, Mastercard, JCB & Diners Club)

    - Klarna-lasku

    - Klarna-tili (osamaksu)

    - Verkkopankkimaksu (kaikki yleiset suomalaiset pankit)

    - Klarnan kampanjat (kesällä ja jouluna)

    Lisää tietoa maksutavoista saat, kun lisäät tuotteen ostoskoriin ja menet kassalle. Siellä näet kaikki mahdolliset maksutavat.

    Voinko tilata postiennakolla?

    Valitettavasti se ei käy. Kun tarjosimme tätä palvelua, jäivät useat kalliitkin paketit noutamatta.

    Parempi maksutapa on Klarna-lasku, koska saat tuotteet ennen kuin maksat mitään ja jos et ole tyytyväinen sinun ei tarvitse maksaa tuotteista. Kokeile mieluummin sitä!

    En saanut laskua, mitä tehdä?

    Jos maksat Klarna-laskulla, lähetämme aina laskusi paketissa tai sähköpostitse. Tarkista, ettet ole heittänyt sitä vahingossa pois tai että se ei ole jäänyt pakettiin.

    Jos et löydä sitä, voit lähettää meille sähköpostia ja lähetämme sinulle uuden laskun – ei ongelmaa!

    Alennuskoodini ei toimi. Mitä tehdä?

    ALENNUSKOODI, JONKA LÖYSIT NETISTÄ

    Jos sinulla on alennuskoodi, jonka olet löytänyt netistä, on mahdollista, että se on vanha eikä ole enää voimassa.

    Kun kyseessä on toimituskulut veloituksetta tai muu vastaava tarjous, emme valitettavasti voi tarjota sitä. Jos alennuskoodi ei toimi, se ei ole enää voimassa.

    ALENNUSKOODI, JONKA SAIT MEILTÄ

    Todennäköisesti jokin on mennyt teknisesti vikaan. Lähetä meille sähköpostia ja me selvitämme asian!

    Onko teiltä turvallista ostaa?

    Kaikki maksutapamme ovat sertifioituja ja salattuja sekä ne takaavat, että kortti- ja henkilötietosi eivät koskaan leviä eteenpäin.
    Jos olet epävarma, voit aina ostaa laskulla. Silloin maksat vasta, kun olet saanut tuotteet ja olet tyytyväinen ostoihin, etkä etukäteen.
    Olemme sertifioitu ja turvallinen verkkokauppa ja seuraamme sääntöjä sekä Kuluttajasuojaviraston suosituksia.
    Pyrimme aina antamaan parasta asiakaspalvelua ja olemme Ruotsissakin 10 parhaan kaupan listalla, Prisjaktiksi kutsutussa asiakasarvioinnissa keskiarvomme on yli 9,7/10.

  • Muita yleisiä kysymyksiä:
     
    Ennen kuin lähetät sähköpostia, niin katso toki, jos näistä yleisistä kysymyksistä ja vastauksista löytyisi vastaus kysymykseesi.
    Voinko saada lahjakortin suoraan sähköpostiini?

    Kyllä! Otathan yhteyttä asiakaspalveluumme info@alphageek.fi, niin lähetämme sinulle lisätietoa.

    Voinko käyttää tuotteidenne kuvia blogissani tai lehtijutussani?
    Tietenkin voit. Ilmoita aina meidät lähteeksi, kun käytät kuviamme.

    Tarvitsetko korkeamman resoluution kuvia? Toimitamme ne 24 tunnin sisällä. Sinun tarvitsee vain lähettää meille sähköpostilla lista tuotteista, joista haluat kuvat.
    Kuka on AlphaGeekin taustalla?
    Taustalla vaikuttaa yritys nimeltä Retevo AB. Yritys sijaitsee Malmö ja omistamme myös muita myymälöitä ja verkkokauppoja.

    Kuinka voin lopettaa uutiskirjeen tilaamisen?
    Se on helppoa! Mene vain saamasi uutiskirjeen alalaitaan ja klikkaa ”Lopeta uutiskirje”, sen jälkeen et saa enää uutiskirjeitä meiltä.
    En ole saanut vahvistusta sähköpostiini tilauksestani?

    Se voi johtua monesta syystä. Tässä ovat tavallisimmat syyt:

    - Olet ilmoittanut väärän sähköpostiosoitteen tilatessasi (lähetä meille oikea osoitteesi)
    - Sähköpostiohjelmasi on lajitellut vahvistusviestimme roskapostiksi (tutki roskapostilaatikkosi)
    - Jotakin on mennyt vikaan heti alusta (lähetä meille sähköpostia!)

    Voinko päästä töihin teille?

    Kiva, että kysyit. Otamme sen kohteliaisuutena!

    Valitettavasti emme etsi henkilökuntaa tällä hetkellä, mutta aina jouluisin tarvitsemme lisähenkilökuntaa. Jos pystyt työskentelemään marras- ja joulukuun, voit lähettää meille CV:si sähköpostilla.

    Tässä ovat vaatimukset:

    - Sinun on oltava yli 18-vuotias.
    - Sinulla on B-ajokortti.
    - Tykkäät työskennellä varastossa.
    - Olet iloinen ja mukava ja et pelkää työntekoa.
    - Tykkäät nörttimäisistä asioista, kuten tv-peleistä, elokuvista ja 80-luvun tavaroista.

    Mikä on elämän tarkoitus?
    42

Vastaa yhteen kysymykseen, että tiedämme, ettei kyseessä ole roskaposti.

Mikä näistä on käärme?

* Vaaditut tiedot

Jos haluat lähettää meille sähköpostia oman sähköpostiohjelmasi kautta,voit lähettää viestin osoitteeseen info@alphageek.fi

Tiedot yrityksestä

Adlibris Finland Oy
Box 3820
00002 Helsingfors

FO-nummer: 0195663-7

Osoite

HUOM! Osoitteessa ei sijaitse myymälää. Harjoitamme ainoastaan verkkokaupankäyntiä.

Palauttaminen on ilmaista, mutta mikäli haluat palauttaa tilaamasi tuotteen niin otathan ensin yhteyttä asiakaspalveluumme info@alphageek.fi, jotta voimme lähettää sinulle palautustositteen palautusta varten.